אורוות אוריון – בילוי קצת אחר בכרתים

בכל מדינה, עיר ויעד תיירותי בארץ ובעולם, קיים אותו מקום קסום ונחבא אל הכלים, שמעטים האנשים המבקרים בו, אך אלו שכן, מגלים חוויה יוצאת דופן ונפלאה. כשמדובר באי היווני כרתים, המקום הזה הוא, בלי ספק, אורוות אוריון. פינת חמד קסומה בה ארכיאולוגיה, תרבות ויופי משתלבים בהרמוניה מושלמת ומעניקים לכם חוויה מדהימה.

ערך מוסף בחופשה בכרתים

אנחנו לא יודעים מה איתכם, אבל אנחנו, עם כל הכבוד לשמש, לחופים, ולמשחקי הבריכה, זקוקים לערך נוסף בחופשה שלנו, גם אם לב העיקר זה כל אלו שצוינו לעיל. ביקור באורוות אוריון שבצפון מערב כרתים הוא בדיוק הערך המוסף הזה. אורוות אוריון מספרות בצורה מלאת חן ויופי את הסיפור שמאחורי הענק המיתולוגי אוריון, בנו של פוסידון אל הים, אשר נחשב לצייד מהולל וזכה מאביו באפשרות להלך על המים. הביקור באתר מלווה בתמונות, סרטונים וקטעים אורקוליים (גם באנגלית) שיסחפו כל אחד אל אותה תקופה מיתולוגית עתיקה.

לא לחובבי המיתולוגיה בלבד

גם מי שאינו חובב מושבע של מיתולוגיה יוונית, נשבה במהירות בקסמיו של המקום כך שבהחלט מדובר בחוויה שמתאימה לכל אחד. האתר ממוקם בשדרת Signou שבאזור אוריון, הנחשב לאזור תיירות אקסקלוסיבי עם מספר רב של מלונות מפוארים. ניתן להגיע באמצעות נסיעה קצרה ממרכז כרתים, או באמצעות אוטובוס עד לתחנת Limani Rethymnou. במהלך השהות באיזור תוכלו ליהנות מסיור מודרך, חנות מזכרות, מסעדה ומהסביבה היפה מחוץ למתחם האתר, הכוללת בתי קפה, נוף מרשים ואווירה אותנטית ייחודית.

 הכניסה לאורוות אוריון הינה בתשלום (בין 3 ל-5 יורו, תלוי בעונה וביום בשבוע). המקום פתוח בכל ימות השנה משעה 11:00 ועד השעה 17:00. ניתן לתאם הגעה מראש בטלפון 28410-211363. חשוב לוודא לפני הגעתכם שהמקום אינו סגור לסיור פרטי או כנס שכן המקום נחשב לפופולארי במיוחד גם עבור תושבי יוון כולה.

 אז בחופשה הבאה שלכם בכרתים, בין המועדון, הים והבריכה, פנו מעט זמן גם לפיסת היסטוריה מרשימה. אורות אוריון- מיתולוגיה יוונית במיטבה.

אנו מאוד מקווים שחידשנו לכם לגבי כרתים. אז אם אתם מחפשים מלונות בכרתים וערים וכפרים בכרתים, עכשיו אחרי שאתם מכירים אותה יותר טוב תדעו היכן נמצאים אטרקציות בכרתים ונופש בכרתים.