לימנופוליס – פארק החוויות הגדול

אם תהלכו לכם ברחובות האי היווני כרתים ותשאלו עובר אורח מקומי על פארק המים הגדול של המקום, תצטרכו לבטח לפנות דקות רבות מזמנכם בהאזנה לסיפורים על המקום הכי כיפי בכרתים, ואולי ביוון כולה. מאות פארקי מים מרשימים וגדולים ישנם ברחבי אירופה, אך פארק המים לימנופוליס נחשב לאחד המרשימים ביותר. זה לא רק השטח העצום, עשרות המגלשות, האטרקציות, הבריכות והמסעדות. זו בעיקר האווירה המטריפה, שעושה חשק להישאר עוד ועוד, וכשהאתר כבר נסגר – לחזור אליו שוב ושוב.

כל האטרקציות בפארק

פארק המים, המשתרע על שטח עצום של 100,000 מטר מרובע, נמצא במרחק דקות נסיעה ספורות מערבית לשדה התעופה ולנמל הימי של כרתים, בסמוך לאזור המוכר חאנייה Chania. בכניסה לפארק תזכו למפה ברורה באנגלית בה תמצאו את כל האטרקציות שיש לפארק להציע.  בין השלל הקיים, אי אפשר שלא לציין את שלושת הגדולים: ראשית, בריכת הענק המרכזית, המשתרעת על שטח של 1500 מ"ר מרובע, ובמרכזה נמצא בר מים מרשים ויפהפה בו תוכלו ליהנות מגלידה מתוקה, קפה קר או משקה צונן, כשבצידה נמצא אי מלאכותי מוקף עצים וגשרים המקנים למקום מראה מרהיב ביופיו.

 ב"נהר העצלנים" החוצה את שטח הפארק תוכלו לשוט לכם בהנאה באבוב לאורך 260 מטרים וליהנות מעיקולים חדים לצד ירידות מתונות, שיוט איטי ורגוע לצד חלקים מהירים ומלהיבים. אל תעזו לבקר ב"לימנופוליס" בלי לקפוץ לנהר זה, הנמצא בסמוך ל"נהר השיגעון" הסמוך, השמור לאמיצים בלבד. ולסיום, המגלשות המטריפות של הפארק, ביניהם ה"קאמיקאזה", "הסיבוב המשולש", "החור השחור", "מגלשת הענק" ועוד. לב חלש? תישארו בבריכת הגלים.

מתי להגיע? כמה לשלם?

מעט פרטים טכניים על פארק המים לימנופוליס: האתר פתוח תשעה חודשים בשנה (למעט חודשים דצמבר עד מרץ) בין השעות 10:00 בבוקר ל-18:00 בערב. כרטיס כניסה, שמחירו נע סביב 12-18 יורו (הנחות לסטודנטים, פנסיונרים ואחרי השעה 15:00 אחר הצהריים), מקנה כניסה לכל המתקנים, הבריכות והפעילויות השונות. במקום תחבורה ציבורית היוצאת לשדה התעופה, למרכז כרתים, לאזור "חאניה"  בכל שעה עגולה (בחודשי הקיץ). לבאים ברכב חנייה חינם במקום.

 אתם עוד לא שם? פארק המים לימנופוליס – אף אחד לא נשאר יבש

אנו מאוד מקווים שחידשנו לכם לגבי כרתים. אז אם אתם מחפשים מלונות בכרתים וערים וכפרים בכרתים, עכשיו אחרי שאתם מכירים אותה יותר טוב תדעו היכן נמצאים אטרקציות בכרתים ונופש בכרתים.