השכרת יאכטה והפלגה לכרתים

הרבה פעמים כשאנחנו יוצאים לחופשה אנחנו לא ממש נהנים או מקבלים את האווירה עליה חלמנו, אם זה בגלל זוג קולני במיוחד במהלך השהייה בבית המלון או בזכותה של משפחה מרובת ילדים אשר לא מפסיקה להתרוצץ ברחבי בית המלון ולייצר רעש, בלאגן ואי נעימות.

מה אם הייתם יכולים לצאת לחופשת החלומות שלכם, רק אתם ואלה האהובים עליכם בשקט ממכר של מים ושמיים?

המציאות עולה על כל חלום, ולכן, גם את החופשה החלומית שלכם בהחלט שתוכלו לקבל!

ישנן חברות אשר מספקות שירותים של השכרת יאכטה לשם הפלגה לאיים הקרובים כמו יוון, הריביירה התורכית או קפריסין. יחד עם מפרט קיים של צוות החברה אתם יכולים להרכיב חופשה שתימשך פחות או יותר ימים ותכלול כמה עגינות בכמה מוקדי עניין או במיקום אחד,, לפי ההעדפה האישית שלכם עבור החופשה המושלמת, שהיא נאמר בכרתים.

מי הסקיפר ?

יש לכם כבר רישיון סקיפר? נהדר! ניתן להשכיר יאכטה להפלגה בהשטה עצמית להעצמת החוויה, ולאחר הסבר קצר לגבי היאכטה תצאו לדרך. שימו לב כי היאכטה צריכה להיות מבוטחת וכי היא מאובזרת באופן שמצריכה ההפלגה לכרתים. אולם אם אתם מעוניינים לנוח ולא ממש מתחשק לכם להשיט יאכטה או שאין לכם רישיון להשיט יאכטה, אתם יכולים להשתמש בשירותיו של הסקיפר אשר עובד בחברה הרלבנטית בה בחרתם וליהנות מחופשה מושלמת.

מה כוללת היאכטה?

הפלגה בינלאומית חלומית ראוי שתכלול כמה שיותר פינוקים מכיוון שזה למעשה המלון הנייד שלכם במהלך ההפלגה עד להגעה אל נמל היעד. מה כולל הסלון שלכם? האם יש אמצעי בידור הכרחיים כמו טלביזיה או מכשיר DVD ? האם הסלון מרווח דיו על מנת להכיל את כמות האנשים שישהו על היאכטה בזמן ההפלגה, כאשר לא מדובר בשייט רומנטי לזוג? אם ישנם ילדים בהפלגה חשוב כי יהיו מכשירים כמו פלייסטיישן אוWII  וכן כמה מכשירי אייפוד לשמיעה של מוזיקה כאשר מתחשק.

כדאי להביא גם כל מיני משחקים נוספים למקרה שתעדיפו לשחק משחקים בצורה משפחתית ומשותפת. בדקו את המטבח ואת האבזור שלו. האם יש מקום להכנת אוכל? מיקרוגל, כירת גז או כירה חשמלית הינם הכרחיים. כמו מקום לשטיפת כלים ולאחסון של כלים. בדקו האם יש כלי אוכל ואלו מוצרי מזון קיימים, אם בכלל על מנת שתערכו בהתאם להפלגה למספר ימים. וודאו כי השירותים והמקלחת תקינים ומכילים כל מה שאתם צריכים כדי ליהנות מהם בזמן ההפלגה.

הדבר האחרון לו אתם זקוקים הינו חדר שירותים לא פעיל, מים קרים בכל רחצה או חדר רחצה קטנטן שאינו ראוי את המחיר. ישנן יאכטות גדולות ומרווחות כאלה שמגיעות עם איבזור הולם להפלגה מפנקת לכרתים, חשוב כי תבדקו מה התקציב העומד לרשותכם ואת העלות של יאכטה מפנקת, הפלגה מהנה!

אנו מאוד מקווים שחידשנו לכם לגבי כרתים. אז אם אתם מחפשים מלונות בכרתים וערים וכפרים בכרתים, עכשיו אחרי שאתם מכירים אותה יותר טוב תדעו היכן נמצאים אטרקציות בכרתים ונופש בכרתים.