רויאל מארה כרתים

כשמדברים על מלון רויאל מארה כרתים, מדברים על פינוק אמיתי. בשטח המלון המפואר הזה, שנחשב ולא בכדי לאחד המפנקים באי היווני כרתים, יש פשוט הכל, והרבה: בריכות, חדר כושר, סאונה, ג'קוזי, מגרשי טניס, סקווש, אולמות משחק, ביליארד, אולמות מופעים, מסעדות, בר, חדרי ספא, חדרי ישיבות, מתקני ספורט ימי, חוף ים פרטי, חנות מתנות והרשימה, תאמינו או לא, עוד ארוכה למדיי.

רויאל מארה כרתים- כל מה שתרצו ועוד הרבה יותר!

אין הרבה מלונות כמו רויאל מארה כרתים. פינוק במלוא מובן המילה. 385 חדרים שפרוסים בבניין מרובע בן 4 קומות בלבד ומציעים אירוח כיד המלך. החדרים מרווחים במיוחד, כולל אפשרות לבונגלות פרטיות ומבודדות, חדרים עם נוף לחוף הים (הפרטי) ואף חדרים עם שטח בריכה פרטי! בתוכם תמצאו אמבטיות, מסכי פלאזמה, מטבחונים וברובם מרפסות.

גולת הכותרת – חוף ים פרטי

בניגוד למרבית המלונות בכרתים, הטובים יותר והטובים פחות, מלון רויאל מארה כרתים לא ממוקם סמוך לנמל חרוסניסוס (המרוחק 4 קילומטר משטח המלון), אלא דווקא בעיר הירקליון, הכוללת את נמל התעופה של האי, בתי קפה ומסעדות רבות, ובעיקר מלונות ברמה גבוהה. אה כן, שכחנו את חוף הים המרהיב שמוכיח שלא צריך לטוס עד תאילנד כדי להרגיש במקום שליו וקסום…

בחוף הים לא תצטרכו לחשוש מפגיעת כדור מטקה או סירת מרוץ שכן הוא פרטי של אורחי המלון בלבד. לוקסוס די נדיר במחוזות כרתים. צוות המלון מונה למעלה מ-130 עובדים שנמצאים שם בשבילכם 24 שעות לכל שאלה או בעיה.  בסביבת המלון אטרקציות רבות ובראשן פארק המים השני הגדול באי. מוזיאונים, קניון קטן, מרכזי קניות, אולמות קולנוע תלת ממד ועוד נמצאים כולם במרחק דקות נסיעה ספורות.

טיפ חשוב לפני שתרוצו להזמין- דילים לכרתים היוצאים מישראל מציעים הנחות משמעותיות על אירוח במלון רויאל מארה, עם חדרים החל מ-966 ₪ ללילה (אמצע שבוע).

אז בחופשה הבאה שלכם אתם מזמינים את הטוב ביותר. רויאל מארה כרתים. לחופשת מלכים אמיתית.

אנו מאוד מקווים שחידשנו לכם לגבי כרתים. אז אם אתם מחפשים מלונות בכרתים וערים וכפרים בכרתים, עכשיו אחרי שאתם מכירים אותה יותר טוב תדעו היכן נמצאים אטרקציות בכרתים ונופש בכרתים.