סריטה ביץ' כרתים

יש הרבה מלונות טובים בעולם, יש לא מעט כאלו ביוון בלבד, אבל סריטה ביץ' כרתים, המוגדר בפי המקומיים כ"גן העדן של האי", נחשב, ובצדק, למלון שמשאיר את כל השאר הרחק מאחור. אז בואו תכירו אגדה של מלון…

סריטה ביץ' כרתים – רמה מעל כולם

במרחק 20 דקות נסיעה מנמל התעופה הירקליון, ולא פחות חשוב, דקות הליכה מחופי הים הפופולאריים של האי, נמצא המלון המכיל 276 חדרי אירוח מסוגים שונים. בריכות שחייה, מגרשי ספורט, חדר כושר, אולמות אירועים ומופעים, פעילויות לילדים – את כולם תוכלו למצוא בשטח המלון. ובכל זאת, אין ספור מלונות בכרתים מציעים את כל אלו. אז מה בכל זאת מייחד את סריטה ביץ' כרתים? מה גורם לו לקבל שוב ושוב ביקורות חיוביות ושבחים מאורחי המלון, בלי קשר למדינה ממנה הגיעו?

שירות מלא בקסם

ובכן, קשה לשים את האצבע על סיבה אחת בלבד, ובכל זאת, הייחודי למלון הוא צוות העובדים שלו, שנחשב למושא להערכה והערצה בין כל גורמי התיירות באי. כשחיוך אמיתי לא יורד מפניהם, כשלכל בקשה או שאלה ניתן מענה מיידי, כשהשירות נעשה בצורה אדיבה ונעימה כל כך, לא פלא שכל מי ששירות יקר לליבו וחשוב להנאה שלו בזמן חופשה, מגיע וחוזר למלון סריטה ביץ' כרתים.

מגוון שירותים רחב קיים בתחומי מלון סריטה ביץ' כרתים, וכולל כביסה, שירות רפואי, השכרת רכב, המרת מטבע ועוד. מסעדות, בתי קפה וברים מקיפים את שטח המלון, בו תוכלו להתרווח באחד ממאות כיסאות הנוח בסמוך לבריכה. אולם מופעים נמצא בסמוך ללובי הרחב, ולצידו מועדון ריקודים, מועדוני ילדים ועוד. שלוש ארוחות משביעות ומגוונות מחכות לכם מדי יום, תחת שיטת "הכל כלול".

מעט מידע חיוני

המחירים נעים במרבית ימות השנה בין 350 ל-650 דולר ללילה, בהתאם לסוג החדר (זוגי / משפחתי; נוף לים / לגן; חדר רגיל / סוויטה). הכתובת של סריטה ביץ' כרתים היא Anissaras Herissonisos 70014. טלפון ישיר לבירורים – 24542 28970 30+. שני אוטובוסים יוצאים מדי יום מהכניסה למלון לעיר הבירה הירקליון ובחזרה.

שתהיה לכם חופשה נעימה!

אנו מאוד מקווים שחידשנו לכם לגבי כרתים. אז אם אתם מחפשים מלונות בכרתים וערים וכפרים בכרתים, עכשיו אחרי שאתם מכירים אותה יותר טוב תדעו היכן נמצאים אטרקציות בכרתים ונופש בכרתים.