מסיבת רווקות בכרתים

אם נמאס לכן כבר מכל מסיבות הרווקות הרגילות והמשעממות ואתן רוצות לשבור קצת את השגרה ולצאת קצת מהגבולות המוכרים, ועל הדרך גם מגבולות המדינה, האפשרות של נופש בכרתים תפורה עליכן. במאמר זה נספר לכן למה כדאי לכן לבחור בכרתים למסיבת הרווקות שלכן, וגם נמליץ לכן על אטרקציות לשדרוג החוויה.

למה כדאי לכן לערוך את מסיבת הרווקות בכרתים?

  • בגלל הנופים –האי כרתים הינו בעל טבע ייחודי מרהיב אשר מאופיין בקשת רחבה ומגוונת של נופים, החל בחופים קסומים, דרך עיירות נופש שהוקמו במרחבים ירוקים ושופעי צמחייה, וכלה בהרים נישאים אל על שבתקופה מסוימת אפילו מצופים בשלג. הנוף המגוון והעשיר הזה מהווה קרקע פוריה לעריכת טיולים, בין אם רגליים ובין אם בכלי רכב, והוא יאפשר לכן לראות ולחוות מקומות ייחודיים וקסומים.
  • בגלל האווירה – לא בכדי אינספור ישראלים בוחרים מדי שנה בשנה באפשרות של נופש בכרתים. למרות שייתכן שחלק מהאנשים יופתעו מכך, מפני שבסופו של דבר האקלים ביוון די זהה לאקלים בארץ, אולם ככל הנראה יש בכרתים משהו מעבר למזג האוויר. כרתים הוא אי המשדר אווירה ייחודית וקסומה, אשר נבדלת אפילו מהחופים המדהימים ביותר ביוון. נופים מרהיבים, חיי לילה תוססים, חופים קסומים ואינספור תיירים מרחבי העולם כולו משתלבים לכדי צירוף מושלם שמפיק את האווירה שתאפשר לכן ליהנות – מסיבות רווקות שכזו לא תוכלו לחוות בשום מקום אחר, בטח שלא במדינת ישראל.
  • בגלל המורשת – חרף מה שרבים עלולים לחשוב, האי כרתים אינו אי תיירותי לבליינים בלבד. מסתבר שלאי הזה יש מאחוריו היסטוריה ומורשת עשירה, ולכן נמשכים אליו מדי שנה אינספור חובבי טבע וארכיאולוגיה נלהבים.

מה תוכלו לעשות במהלך מסיבת רווקות בכרתים?

  • טיולי טרקטורונים וג'יפים – כפי שצוין קודם, בכרתים יש נופים מרהיבים ומדהימים. אחת מהדרכים המהירות והיעילות לחוות אותם, היא באמצעות טיולי טרקטורונים או ג'יפים, אשר יאפשרו לכן לגמוע אותם בשקיקה.
  • לעשות בטן גב על חופים מרהיבים –אם אתן רוצות פשוט לנוח בין כל הבילויים, אפשר לבחור אחד מיני חופים רבים ופשוט לרבוץ בהנאה תחת השמש הנעימה.
  • מסיבות עד אור הבוקר –האי כרתים עמוס במועדונים מסוגים שונים, כך שבטוח לא תמצאו את עצמכן משועממות בשעות הערב.
  • אנו מאוד מקווים שחידשנו לכם לגבי כרתים. אז אם אתם מחפשים מלונות בכרתים וערים וכפרים בכרתים, עכשיו אחרי שאתם מכירים אותה יותר טוב תדעו היכן נמצאים אטרקציות בכרתים ונופש בכרתים.