כרתה מאריס כרתים – מלון שהוא חלום

עבור עשרות אלפי ישראלים, השם "כרתה מאריס כרתים" מעלה זיכרונות נעימים מחופשה מפנקת במיוחד. ככה זה כשנזכרים במלון מפואר ששמו הולך לפניו והפך למוקד משיכה לתיירים מכל רחבי העולם. אם חפצה נפשכם בחופשה באמת מפנקת, עם שירות מהאגדות, חדרים מרווחים, אין ספור מתקני מלון, אטרקציות ופעילות מרובה והכל במיקום מצוין ובמחירים שפויים, כרתה מאריס זה בדיוק המלון בשבילכם.

כרתה מאריס כרתים – מתקני המלון

את חוף חרסוניסוס המפורסם אין תייר אחד שלא מכיר. שלל בתי קפה, מסעדות, ברים ומועדונים מלווים את הטיילת הסמוכה אל החוף. שם גם תמצאו את מלון כרתה מאריס כרתים, בכתובת Hersonissos 70014. 675 חדרים ישנם במלון. ארבע בריכות ענקיות מחכות לכם מסביב למתחם, כולל אחת מקורה ומחוממת בחודשי החורף. תוסיפו לכך גם בריכת ילדים הנמצאת בלב שטח ענק המיועד רק לגילאים הצעירים, ומציעה שלל פעילויות. שלושה מגרשי טניס מוארים, לצד חדר כושר מפואר, מגרש כדורסל ועוד ותקבלו את כל מה שצריך בשביל חופשה המשלבת ספורט וחופש גם יחד.

וזה עוד לא הכל!

שש מסעדות מפוארות, ולצידן שישה ברים בעלי מגוון רחב של אוכל ושתייה ינעימו את זמנכם בכל עת ויספקו את הערך המוסף לחופשה, המוצעת לרוב בשיטת הכל כלול. בין המסעדות:  איטלקית, המזרח הרחוק, צמחונית ועוד. ממש בסמוך לים ולגלים, לצד שערי הכניסה של מלון כרתה מאריס, תוכלו ליהנות מקפה טוב מתחת לכוכבים או אל מול השקיעה. זוהי דרך נפלאה לסיים עוד יום של כיף והנאה. חניה ללא תשלום מחכה לשוכרי המכוניות מביניכם, וזה עוד לפני שסיפרנו על הארוחות המצוינות והחדרים המרהיבים.

בין חדרי המלון תוכלו למצוא מגוון רחב של סוגים, כולל חדרי בונגלו על המים או עם נוף לגינה, סוויטות עם נוף לים או חדרים זוגיים ומשפחתיים סטנדרטים. מחירי האירוח תלויים כמובן בתקופה, ביום בשבוע ובסוג החדר ומתחילים, בעונת השיא (מאי עד ספטמבר), ב-450 דולר ללילה לחדר בבניין המלון הראשי. אם ברצונכם לחסוך מעט בעלויות ואתם מחפשים דילים הכוללים חבילות נופש, כרתים היא אופציה מצויינת עבורכם. השילוב של טיסה יחד עם לינה במלון יוקרתי ומפנק כמו כרתה מאריס כרתים יכול לחסוך לכם מאות שקלים ולהעניק לכם חוויה מעולם אחר.

חופשה נעימה!

אנו מאוד מקווים שחידשנו לכם לגבי כרתים. אז אם אתם מחפשים מלונות בכרתים וערים וכפרים בכרתים, עכשיו אחרי שאתם מכירים אותה יותר טוב תדעו היכן נמצאים אטרקציות בכרתים ונופש בכרתים.