חבילות נופש כרתים

מה לא נאמר כבר על כרתים?! האי הגדול של יוון והחמישי בגודלו בים התיכון הוא בהחלט יעד תיירותי ממדרגה ראשונה, אי מרהיב ומדהים מבחינת התשתיות התיירותיות שלו ומה שיש לו להציע, מחופים קסומים ומלאי כל טוב ועד אתרי טבע מרהיבים וציוריים. מלונות 5 כוכבים בחבילות  נופש הכל כלול לצד טיולים מרתקים באתרי ארכיאולוגיה עם היסטוריה של אלפי שנים. בדיוק בגלל המגוון הרחב הזה והעובדה שזהו אי המתפרנס בעיקר מתיירות, חבילות נופש לכרתים כוללות שפע אפשרויות עבור כל סגנון חופשה.

הגעה לאי

על פי רוב, התיירים הישראלים המגיעים אל האי כרתים עושים זאת בטיסות מבן גוריון אל נמל התעופה הרקליון שהוא הראשי והגדול ביותר באי (הרקליון היא בירת כרתים). כמו כן בהרקליון נמל ימי גדול המהווה נקודת כניסה לספינות תענוגות רבות המשייטות במימי הים התיכון.

תנועה ותחבורה

על פי רוב, חבילת נופש לכרתים תהיה עבור מלון אחד באזור תיירותי מסוים, אך בכל זאת תרצו בטח לטייל קצת ולהסתובב. לא מקובל וגם אין ממש צורך לשכור רכב במהלך חופשה בכרתים, יש תחבורה ציבורית (אוטובוסים) טובה יחסית ובזמנים נוחים – הן בתוך הערים המרכזיות והן לאזורי התיירות האחרים ברחבי האי. כמו כן יש אינספור נהגי מוניות שישמחו להסיע אתכם ממקום למקום. למרות זאת, עבור אלו שמתכננים חופשה שכוללת חקירה מעמיקה של כרתים לאורכו ולרוחבו, בהחלט מומלץ לשכור רכב.

מלונות וכפרי נופש בכרתים

העיקר במסגרת חבילות נופש לכרתים הוא כמובן המלון. בתור אי ים תיכוני קסום עם שפע אדיר של אפשרויות תיירותיות, תוכלו ליהנות ממגוון בתי מלון וכפרי נופש (ריזורטים), בשלל רמות מחיר ופינוק. חבילות הנופש הסטנדרטיות לכרתים כוללות לרוב אירוח במלון או כפר נופש ברמת 5 כוכבים, במודל " הכל כלול" או חצי פנסיון, אך ישנן גם חבילות לכרתים במלונות פשוטים יותר – בעיקר בערים המרכזיות. המלונות מפנקים ואיכותיים מאוד, שירות מוקפד, אוכל עשיר, בריכות, אזורי משחק לילדים, הפעלות ופעילויות למכביר.

אטרקציות בלי סוף!

כרתים הוא אי העשיר בצורה מדהימה באטרקציות. הצפון הוא האזור התיירותי יותר אך בכל האי יש המון מה לעשות. מאתרים ארכיאולוגיים מרתקים עד חופים קסומים, מסעדות מקומיות ושיטוטים בעיירות מקסימות ועד טיולי שטח רגליים או רכובים על טרקטורונים. כרתים מציע משהו מצוין ומתאים לכל אחד ואחת, ברמת איכות גבוהה ולא מתפשרת.

אנו מאוד מקווים שחידשנו לכם לגבי כרתים. אז אם אתם מחפשים מלונות בכרתים וערים וכפרים בכרתים, עכשיו אחרי שאתם מכירים אותה יותר טוב תדעו היכן נמצאים אטרקציות בכרתים ונופש בכרתים.